Als een van de enige "legale" prestatieverbeteraars die er is, is cafe?ne een steunpilaar onder atleten van alle strepen. Meer dan tweederde van de Olympische atleten gebruikt het zelfs om het Adidas Zx Flux Hombre scherpste concurrentievoordeel te behalen dat ze kunnen opbrengen. De voordelen van cafe?ne zijn inderdaad aanzienlijk, dus het is gemakkelijk in te zien waarom zoveel atleten van wereldklasse erop vertrouwen. Naast het verbeteren van mentale scherpte en alertheid, het vergroten van het vermogen van het lichaam om vet om te zetten in bruikbare energie en het versterken van co?rdinatie en reactietijd, helpt cafe?ne de perceptie van inspanning te verminderen, waardoor hardlopen "gemakkelijker" aanvoelt.
Interessant genoeg kan cafe?ne ook helpen bij post-running herstel. Dat is echter alleen waar wanneer het wordt gebruikt in combinatie met koolhydraten. Nike Air Vapormax Homme Studies hebben aangetoond dat het drinken van cafe?ne en koolhydraten na een training het vermogen van je lichaam om glycogeenvoorraden te herbouwen met maar liefst 66 procent verbetert.
Zoals veel mensen, heb je cafe?ne misschien vermeden vanwege zorgen over de vochtafdrijvende werking. Oefening werkt deze effecten echter tegen, zodat u zorgen over de onbalans van water-elektrolyten, hyperthermie en verminderde warmtetolerantie voor de stoep kunt wegnemen.
Ongeacht hoe het wordt geconsumeerd, wordt cafe?ne snel geabsorbeerd, en de effecten ervan duren uren. Daarom moet u het onmiddellijk vóór of zelfs tijdens een run innemen. Wat de dosering betreft, is de aanbevolen inname per dag ongeveer 550 milligram, wat overeenkomt met ongeveer vijf koppen koffie.
Een andere vuistregel is om niet meer dan vijf milligram per 2,3 pond lichaamsgewicht Nike Air Max Zero Womens per dag te nemen. Wat betreft hoe je het neemt, dat is helemaal aan jou. Zoals eerder vermeld, lijken dranken die zowel cafe?ne als koolhydraten bevatten echter het beste te werken.
Ik stopte met concurreren. Ik ga niet liegen, ik ben een competitief persoon. Ik heb altijd geweten dat yoga ging over het doen van je eigen ding, in je eigen tempo, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan wanneer je in een klasse van lenige yogi's zit die elke pose perfect kunnen vasthouden. Hoewel ik beter word in yoga, ben ik dat nog steeds niet. Maar deze keer wist ik dat ik yoga deed voor de mentale voordelen, en ik wist dat het kijken naar de persoon naast me of voor me niets zou doen om mijn yoga te helpen, dus liet ik dit los en begon te doen mijn eigen ding, en, wat weet je - ik begon beter te worden en er meer van te genieten. Raar Nike Air Force 1 Mujer toch?
Ik stopte zo hard voor mezelf te zijn. Tijdens het hardlopen duw ik mezelf hard en stel ik mezelf grote doelen. Hoewel er een paar yogahoudingen is waar ik beter in wil worden (kraai, volledig wiel, hoofdstand / handstand, ik kijk naar je), raak ik niet meer gefrustreerd wanneer ik niet in deze of andere houdingen kan komen, of als ik voel me een beetje wiebelig op een dag. Je geest, lichaam en hun grenzen respecteren is een enorm onderdeel van yoga, en ik heb dit eindelijk omarmd. Misschien krijg ik op een dag een van deze poses, maar tot die tijd blijf ik gewoon doen wat ik kan en focus ik me gewoon op de ademhaling en wat ik kan doen.