Een man, naar wie ik werd verwezen via een vriend, vertelde me dat ik hem kon bellen om al mijn vragen over de route te stellen. Hij pakte de eerste ring op en voordat ik mezelf voorstelde, begon hij: 'Hé, dus ik ben gewoon een naam voor je, toch? Nou, laat me je vertellen wie ik ben, zodat je wat context hebt ... 'Vervolgens ging hij verder met zijn carrière en hervatte Wasatch Mountain terwijl ik daar zat, aanvankelijk dankbaar dat hij bereid was zijn tijd met mij te delen, aangezien hij zo heeft doorgebracht vele dagen op het terrein van de WURL ... maar toen hij eenmaal zijn mening over Adidas Superstar Femme de route uitspuwde, zijn waarschuwende 'advies', verhalen over zijn eigen capaciteiten - allemaal zonder me een enkele vraag te stellen over mijn eigen ervaringsniveaus - wist ik dat ik moest krijgen zo snel mogelijk van de telefoon af. Hij had geen idee wie ik was. Hij heeft me nooit een keer gevraagd Nike Cortez Mujer waar ik vandaan kwam. Alles wat hij wist was dit: ik was niet ingesloten in grote trailrunninggemeenschappen; Ik probeerde de onderneming op afstand te plannen (probeerde informatie van andere mensen te vinden); en ik was een vrouw.
Het zette me aan het denken op andere momenten in mijn leven waarin ik ongevraagde praatjes en über-waarschuwend advies kreeg voor mijn buitenactiviteiten. Op een dag deze winter vertelde een man op Green Mountain, op slechts een paar kilometer van mijn huis, me over de veiligheid van beren terwijl ik halverwege was. Hij vroeg nooit naar mijn comfort rond beren. Wist hij van de tientallen uren die ik heb besteed aan leiderschapstraining in de buitenlucht? Of mijn jaren van Wilderness First Responder en Nike Air Max Command Womens EHBO-trainingen en certificeringen? Nee. Omdat hij het nooit heeft gevraagd.
Een andere keer was ik in Joshua Tree National Park en riepen twee oudere Nike Air Max 97 Damen mannen "Veel plezier en wees veilig!" als mijn vriend, een andere vrouw, en ik gingen uit elkaar op zoek naar keiproblemen. Ik vroeg me af of ze wel of niet zouden hebben geroepen: 'Wees veilig!' aan twee 20-jarige mannen die met crashpads op hun rug lopen?
Ik zit momenteel met een grote zak ijs erop omdat het een zere kleine baby is.
Het begon me vorige week eigenlijk een beetje lastig te vallen, maar ik nam aan dat het kwam omdat mijn schoenen versleten waren, en ik ze zou vervangen en het zouden weer allemaal puppy's en zonneschijn zijn. Wel, ik heb nieuwe schoenen en het doet nog steeds pijn.
Ik heb die halve marathon op zaterdag gelopen (trouwens, als je die post hebt gemist, lees hem dan alsjeblieft. Ik had een geweldige verrassing PR waar ik echt blij mee ben) waarschijnlijk veel sneller dan ik zou moeten hebben - vooral met een beetje wankel knie. Ik kan het verleden Nike Air Max 97 Femme niet veranderen, en echt, ik zou nooit iets veranderen aan een race waarin ik PR-ed was, maar in de toekomst? Als mijn knie een beetje pijn doet en er een race op komst is, is dat dan belangrijker? Ik zal deze andere race zeker niet racen.
Dus wat zal ik doen om ervoor te zorgen dat mijn knie weer in vorm is en over 32 dagen geen eikel is?