Ik heb mijn startnummer en starttijd vanochtend gevonden! (Als je het uitvoert: log in en klik op registratie. Je kunt je registratiekaart downloaden en Nike Air Vapormax Womens deze informatie wordt getoond.) Ik begin om 10:40 en ik zit in de 52ste kraal! De dingen lijken nu veel re?ler.
Voor het geval je mijn voedselposten mist (hoewel ik niet zeker weet waarom je dat zou doen?) ...
… Hier is wat havermout met pompoenkruiden, amandelmelk en zonnebloemboter. Ik heb later natuurlijk een banaan toegevoegd.
En wat overgebleven pasta met toegevoegde boerenkool en kippenworst.
Ik heb de laatste tijd niet veel eten of dagelijkse boodschappen gedaan omdat mijn leven min of meer overal is, maar ik mis deze berichten eigenlijk zelf, dus ik zal proberen er een paar van toe te voegen weer binnen als ik tijd heb.
We hebben de mogelijkheid om niet alleen te kiezen waar we fysiek zijn, maar ook hoe we mentaal te voorschijn komen. Door stil te staan ??bij hoe iets zou kunnen of moeten zijn, is het onmogelijk om je op het huidige moment te concentreren. Het is Adidas Superstar Mujer belangrijk om veel van jezelf te verwachten en te streven naar doelen die net buiten je bereik liggen. Maar uiteindelijk is het hoe je reageert als die verwachtingen, die doelen niet worden waargemaakt. Als u uw doel niet of niet aan uw eigen verwachtingen voldoet, ontstaat er een kans voor groei. Alleen jij hebt de macht om te kiezen hoe je de wereld om je heen waarneemt. De keuze is aan jou. Kies verstandig.
Trek je kleren aan, pak een slok water, bind je schoenen vast en je gaat hardlopen! Het is eenvoudig, geen denken betrokken, alleen jij, je lichaam en je geest op een pad. De vrijheid om te kunnen ontsnappen en je dagelijkse stress op te raken en een gevoel van voldoening te krijgen is iets moois ... totdat het dat niet is. Dat is wanneer je voelt dat "au!" en dan zie ik je in mijn fysiotherapiekliniek. Wat is er gebeurd vraag je? Vaak is dat precies wat ik hierboven heb beschreven. Al je runs uitvoeren in een 'ik voel me geweldig Nike Air Max Tavas Donna en sterk' tempo, ook wel te hard, en niet nadenken over hoe je lichaam in de ruimte beweegt.
Ik weet dat je onmiddellijke gedachte is: "Oh nee, maak hardlopen niet moeilijker", maar ik beloof dat een beetje aandacht voor je vorm een ??lange weg kan gaan in termen van blessurepreventie en atletische prestaties. Zie het op deze manier, als je zou gaan golfen Nike Air Max 2017 Mens en zou concurreren, zou je dan gewoon komen opdagen zonder een club te hebben geswingd of niet te hebben begrepen hoe je lichaam zou moeten bewegen om optimale resultaten te behalen? Waarschijnlijk niet, vooral als het in competitieve zin was (denk aan een race!). Hetzelfde geldt dus voor hardlopen.
Men moet de biomechanische basisvereisten van hardlopen begrijpen voordat hij bij elke druk op de stoep of het pad duizenden stappen per keer raakt. Het probleem is dat wanneer we voor het eerst onze liefde voor hardlopen vinden (wat vaak in de kindertijd is), er geen klas is die ons alle dingen leert die we zouden moeten kunnen doen voordat we ons lichaam vragen om tot het uiterste te worden geduwd. Daarom ben ik hier om te helpen!