Ik was nieuwsgierig om te zien hoe mijn geest de onveranderlijke hoogte- en dieptepunten, de race-afstand en het negatieve geratel zou doorkruisen wanneer het opkwam. Er waren absoluut pieken en dalen. De eerste 17 mijl vlogen voorbij en ik voelde me geweldig rennen, maakte snel tijd door hulpposten en passeerde wat mensen op de afdalingen. Er gebeurde iets tussen mijl 18 en 23 dat ik niet helemaal heb vastgesteld, maar ik begon langzamer te gaan en meer te lopen. Toen ik op mijl 23 bij de Long Way Mountainside-hulppost kwam, was ik nog ongeveer een uur voor de cut-off, maar ik voelde me nogal ontmoedigd Nike Air Force 1 Herren om te weten dat ik nog niet eens halverwege was en de race werd al zwaar tussenin mijn oren. Ik ging zitten om een ??schoen uit te trekken en wat modder en gruis uit mijn sok te halen (zoveel kreekovergangen!) Toen de hardloper naast me aanmoedigde dat we genoeg tijd hadden en dat we gewoon moesten blijven bewegen. Oké, laten we doorgaan. Ik pakte mijn bevoorrading op en ging de berg op, de berg op. Ik was nieuwsgierig om nieuwe mensen te ontmoeten en begon gesprekken met Oscar uit Costa Rica, Kate, Mike en vele anderen. Die gesprekken hebben de kilometers zeker geholpen. Ik was benieuwd of mijn opleiding van een jaar me goed genoeg had voorbereid om te eindigen. Ik zou zeggen dat ik redelijk goed voorbereid was, hoewel ik denk dat ik mijn conditie zou kunnen verbeteren om me door te drukken om te kunnen blijven rennen wanneer Nike Air Max Dia Damen ik Nike Internationalist Mujer zin had en toegaf aan vele kilometers wandelen.
Ik woon samen met een echtgenoot die het ultieme voorbeeld is van een persoon die zich eraan houdt. Eric is in staat om een ??uitdagende taak te starten, fysiek of mentaal, en houdt deze vol tot de voltooiing ervan. Aan de andere kant ben ik snel afgeleid en stuiter ik van de ene taak naar de andere. Hoewel ik weet dat je echt maar één ding tegelijk kunt doen, vind ik het heel gemakkelijk om na te denken over alle dingen die ik moet doen terwijl ik iets anders doe. Een race van 50 mijl scherpt zeker je focus en dwingt je om je aan de taak te houden. Ik had meer dan 11 uur de tijd om mezelf eraan te herinneren om mijn aandacht terug te brengen naar het heden, terug naar de herfstbladeren, de kille wind, de opgewekte gesprekken van de twee twintig zoontjes van twintig die vrolijk Nike Air Max Command Mujer achter Nike Air Max Classic Bw Hombre me aankwamen, het gevoel van mijn natte voeten toen ik een andere kreek overstak, de verrassing dat ik zag hoe het was om naar een hulppost te rennen in plaats van gewoon op Eric te wachten. Ik ben blij om te zeggen dat ik het heb gedaan. Ik bleef bij mijn taak! Toen mijn aandacht wankelde, bracht ik mezelf terug naar het heden en bleef ik de ene voet voor de andere zetten.
ShopItToMe heeft hun site opnieuw ontworpen en nieuwe functies toegevoegd om u te helpen de spullen te vinden die u zoekt, zoals deze waarschuwing voor trainingskleding. Nooit meer door Marshall's of TJ Maxx-rekken kammen voor schattige gymkleding (biddend dat de Nike-top die je vorige maand in Niketown zag) zijn weg daarheen heeft gevonden). Als je niets weet van ShopItToMe, heb je iets gemist. Op deze site kunt u uw favoriete ontwerpers kiezen en Nike Air Max Sequent 2 Womens uw maten Adidas Zx 700 Herren invullen en vervolgens sturen ze u een e-mailwaarschuwing wanneer de kleding die u mooi vindt, in de uitverkoop gaat. En er is geen vaste tijd om te kopen zoals Gilt of RueLaLa. Uw maat, uw tijd en niet veel van uw geld.