Verlaag de schoen naar de middenzool. Persoonlijk ben ik een van die hardlopers die behoorlijk 'donderend' aanvoelt als ik de grond raak. Deze Amerikaanse dijen weten hoe ze pijn op trailschoenen moeten doen, omdat ik geen grappenmaker ben, maar in plaats daarvan een ponder. Ik ben over het algemeen gevoelig voor het gevoel onder de voeten,Nike Air Max Zero Womens omdat ik niet Nike Air Pegasus 89 Donnageniet van porren van puntige kleine steentjes. De Pegasus 36 maakt gebruik van een royale hoeveelheid van hun Nike Zoom middenzooldemping. Niet zozeer dat je het gevoel of proprioceptie onder de voeten verliest, maar genoeg dat je nog steeds vele kilometers in de lente hebt.
Ten slotte bereiken we de buitenzool. Eerlijk gezegd ben ik een van die mensen die van extreme loopvlakpatronen houden. Hoe groter en agressiever de nokken, hoe beter. Ik ontwikkelde deze houding dankzij training op veel los en glad terrein. De buitenzool is een perfecte combinatie van zowel diepte als agressiviteit voor een verscheidenheid aan paden. Niet te intens, maar biedt toch voldoende beveiliging zodat u niet aan uw grip hoeft te denken (nokken zijn 4,5 mm). Red Hill bevat meerdere oppervlakken om op te spelen, waaronder gepolijste Adidas Eqt Support Adv Uomo en boterachtige, Adidas Nmd Homme technische rock en loszittende kogellagers. Ik ben blij te kunnen melden dat ik rechtop bleef staan ??en nog steeds al mijn tanden heb, dankzij de grip op de buitenzool.
Het was een feest om de nieuwe Nike Pegasus 36 uit te testen. Hoewel een schoen een schoen is, is dat stuk uitrusting essentieel om een ??ervaring te cre?ren waarbij je ofwel de kans voor je volgende run springt, of in plaats daarvan op zoek gaat naar een nieuwe werkzaamheid. Ik kan zeker zeggen dat Nike's Pegasus 36 mijn motivatie voor de run van morgen en de komende weken daarna heeft aangewakkerd!
Na een happy hour gisteravond stelde een van mijn collega's me voor aan Mangiami, een schattig klein Italiaans plekje aan de Lower East Side met ongelooflijk heerlijke pasta. Was dit zo rijk als het eruit ziet? Ja. Maakt mijn maag me nu kapot? Nike Air Pegasus 83 Homme Ja ook.
Toen Trail Nike Air Max Plus Damen Sisters een paar weken geleden "Running Your Best After Menopause" opnieuw publiceerde, waren de positieve reacties bemoedigend en bevestigend. Vrouwen gaan in groten getale en later in het leven op pad, dus is het logisch dat we praktische informatie willen www.thornerproperty.co.uk over hoe je blessurevrij kunt blijven, hoe je training kunt combineren met een fulltime baan en / of kinderen opvoeden, en om te horen van andere vrouwen die met succes door deze uitdagingen navigeren.